SkEtsA kEhiDupAn

"Di mana anda berdiri, di situlah perlumbaan kehidupan anda dan lupakan masa silam"

~bluuurrr~

huhu..aku rindu sgt2 nak update blog aku ni..mcm2 yg aku nak kongsi ngan korang..(tu pun kalo korang sudi baca la..hehe) tapi otak aku ni semacam sket mggu ni..aku dh mcm hilang kata2..hilang setiap patah perkataan yg aku cuba satukan untuk menjadi ayat dalam penulisan aku ni..aargghh...tensionye rasa bila aku xdapat penuhi kehendak ati aku ni..