SkEtsA kEhiDupAn

"Di mana anda berdiri, di situlah perlumbaan kehidupan anda dan lupakan masa silam"

go 2 hell la!!!

salam buat semua..

ari ni saje aku nak share ngan korang..kebelakangan ni banyak tul yg bercerita ttg hal2 org yg suke jga tepi kain org ni..so aku pun nak kuarkan jgak sket pendapat aku nihhh..yalah,bukan ape..kdg2 fedup gak ngan benda2 ibarat kuman nih..xnampak..tp bahaya..

yg paling sakit ati bile terkena batang hidung aku sendiri..pergh...hangin btl aku..woi..ape kes ni.aku tak amik tau pasal ko la bangang..yg ko sibuk2 nak amik tau hal aku nape?aku susah pun xmintak duit ko tau tak..yg ko duk sibuk nak kecoh hal aku nape?dh xder topik sgt ke?sangap sgt ke nak publisiti murahan ko tu!!eh..sudah2 la duk kat takuk yg lame..org bukan sentiasa bodoh nk ikut ko..ko kalo xde kepentingan xdenye ko nak buat baik kat org..dh xade org yg nak beckup ko,baru ko terhegeh-hegeh nak wat kawan..hello bro...awat la ko ni bangang sgt ha?eeii..geramnye aku..aku tegur ko pun jarang2 je..ko plak suke2 ati wat kuar cite pasal aku..siap kawan aku pun kene benda same..hah..mmg sial la ko..kalo dulu jarang2 aku bleh tegur ko..skrg jgn kate nak tegur..tengok muke ko pun aku rase nak ludah je..Hanjing!!!!

10 tindak balas:

Fazhass said...

Hmmm..sabar kak..nk wat cmne, sesetengah manusia mmg cmtu..faz pon dh alah bisa tegal biasa..tlinga ni dh kebal dh org nk kata pe...start drpd hal faz ngn meon dl lg..tp wat dunno pon...xjejas pape pon..akak sabar ye..biar je org nk kta pe...pe pon..thanks for da link ye kak..

October 20, 2008 at 11:01 AM  

huhu..ini luahan perasaan ni.. cayalah ida..

October 20, 2008 at 12:22 PM  
A.G said...
salwa said...

oii....kongsila ngan aku nih?
cam ganaz je luahan hati ko tu?
adakah orang tu aku kenal gak?
hahahahahaha.....

October 20, 2008 at 5:18 PM  
Maya Helmi said...

bersabar sahaja lah.tapi kalau dah xsabar,pukul je orang tue..hehe

October 20, 2008 at 6:39 PM  

bersabar je la...
bak kata justin timberlake...

"wat goes around comes around"

karma....

:)

October 20, 2008 at 7:27 PM  
RJ'S said...

ida..aku mintak maaf.aku tak berniat nak bagi ko sakit hati. selamat hari raya. maaf zahir batin.

October 20, 2008 at 11:12 PM  

jum jum cari laki bebanyak...bia org mengata lagi..ade laki salah xdak laki salah erk nox..hahahahah...

October 21, 2008 at 11:26 AM  

aku tau sape org 2.aku sokong kau.akupun dah tak tahan dah,naik bnanah telinga aku.dah tak da keje lain gamaknya.nnt kita masak sambil ngumpat ye..daaaaa-ida WHY

October 21, 2008 at 5:18 PM